Een goed hart verdient elke kans

Woordjes en gevoelens

Woordjes
0
(0)

Wat als je “het is jammer dat…” zou vervangen door “ik zou gelukkiger zijn als…”?begrijpen

Bijvoorbeeld een zin als: “Het is jammer dat je me niet begrijpt” vervangen door “Ik zou me gelukkiger voelen als je me begrijpt”.
Zou dit een verschil maken in hoe jij je voelt? Of niet?

Zoals ik het zie, zal iets jammer vinden, of het nu gerechtvaardigd is of niet, altijd je positieve energie verlagen.

Ik zou me gelukkiger voelen als je dit begreep. 😉

© Dennis Deridder

Hoe nuttig was dit bericht?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde waardering 0 / 5. Stemtelling: 0

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht waardeert.

https://transformatiecoach.be/

Transformatiecoach, -leraar, mentor en gastspreker met meer dan 25 jaar ervaring in binnen- en buitenland. "Kracht zit niet in het uiterlijk vertoon, maar in de wijze waarop we met de omstandigheden omgaan."



Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *